به رياست فرماندار برگزار شد

شانزدهمين جلسه ساماندهي امور جوانان شهرستان خاتم

شانزدهمين جلسه ساماندهي امور جوانان شهرستان خاتم روز يكشنبه 16/8/89 ساعت 30/12 در محل سالن جلسات فرمانداري خاتم با موضوع گراميداشت روز ملي ازدواج و هفته خانواده و ازدواج با تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد برگزار شد .
امامي ميبدي فرماندار شهرستان خاتم و رئيس ستاد ساماندهي شهرستان خاتم ضمن عرض خير مقدم به عزيزان حاضر در جلسه و تسليت سالروزجانسوز ابن الرضا جواد الائمه(ع) از زحمات گذشته در امر ساماندهي امور جوانان تشكر نمود.
ايشان اول ذي الحجه سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت زهرا (س) و آغاز هفته خانواده و روز ملي ازدواج را به تمامي حاضرين تبريك و تهنيت عرض نمودندو به بيان دستور جلسه با موضوع ازدواج و خانواده پرداختند و تاكيد نمودند تمامي ادارات در شهرستان و با پيگيري و مطالبه سهم شهرستاني دستگاه متبوع با استان و اجرايي در شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند .
سيد ناصر امامي ميبدي موضوع ازدواج را در شهرستان خاتم يك بحث مهم و ارزشمند دانستند و مشكلاتي هم در اين بخش اعم از اشتغال - مراسمات عروسي - تامين جهيزيه - و از اين قبيل اعلام داشتندو همه وظايف دستگاهها را در موضوعات مختلف تبيين نمودند و به تشريح برنامه هاي فرمانداري و ديگر ادارات شهرستان اعم از جشن روز ملي ازدواج - ويژه نامه ازدواج - برگزاري نمايشگاه - تسهيلات - مسابقه كتابخاني - ارائه خدمات مشاوره اي و آموزشي در دهه اول ذي الحجه پرداختند .
در ادامه اين جلسه نيز اعضا ستاد ساماندهي اعم از امام جمعه محترم - دبير ستاد -سپاه - هلال احمر - ميراث قرهنگي - تبليغات اسلامي - آموزش و پرورش - بهزيستي به ارائه برنامه هاي و نقطه نظرات حوزه كاري پرداختند و مقرر گرديد كه تمامي ادرات شهرستان به طبعه دستگاهها استاني سهم شهرستاني را مطالبه و در شهرستان برنامه ريزي هايي را انجام دهند .
شانزدهمين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان با 9 مصوبه عمومي براي تمامي اعضاء ستاد ساماندهي به پايان رسيد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا